Saturday, October 30, 2010

WALAUPUN SIBUK BERKEMPEN, MASIH SEMPAT BERJUNUB

KAKI JUNUB/EKOR MANDI JUNUB SAMBIL CARI NOMBOR

Mandi junub ni ibadah. Dapat pahala jika dilakukan. Dalam kata lain ia juga disebut Mandi Wajib. Ia wajib dilakukan selepas satu ibadah lain dilakukan sesama suami isteri. Ini semua lambang keindahan Islam yang tak ada pada agama lain.

Perkara yang berkaitan agama jangan dibuat main. Berdosa. Orang yang mengekalkan perlakuan dosa ni ALLAH akan hukum samada di akhirat ataupun di dunia.

Aku nampak ramai orang dengan jelas telah terhukum. Nik Aziz. Sekarang ni cakap dan makin merapu. Pagi lain malam lain. Orang berkawan sesama manusia dia berkawan dengan syaitan.

Haji Hadi, tak pasal pasal cakap pasal air bersih di Sandakan sedangkan orang tengah heboh air di Galas paling kotor di dunia.
Mahfuz dah tak ada benda lain disebut selain ' seluar dalam'. Di mana mana itulah isi ceramahnya.

Inilah hukuman ALLAH. Samalah dengan Ansari. ALLAH jatuhkan sikit, tanpa kecederaan. Dia kata mandi junub percuma. Olok olok kerja ibadah. ALLAH jatuhkan Ansari lagi sekali. Kali ini cedera sikit. Olok olok lagi.

Jadi aku nak bagi pandangan pada kawan kawan di Bt Sapi. Kalau sampai peringkat hukum agama diperolok, bahaya dah mamat ni. Elakkanlah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...