Wednesday, December 1, 2010

AKHIRNYA ISLAM PAS GUGUR DI KAKI DAP

NIK AZIZ TERPUKAU MENDEGAR GUAN ENG MENERANGKAN
KONSEP KAYU MENURUT PANDANGAN ISLAM


ISLAM BUKAN LAGI AGAMA RASMI

Hari ini dengan segala perasaan sedih, malu dan hina Nik Aziz telah menggugurkan perkataan Islam daripada perjuangan PAS. Demi menjaga kesepakatan hubungan Pakatan Pembangkang, Nik Aziz redha perkataan Islam tidak dicatat.

Persidangan Menteri Besar dan Ketua Menteri yang berakhir hari ini menjadi saksi betapa sebenarnya perjuangan PAS untuk menegakkan Islam adalah palsu semata mata.

Tidak ada sepatah pun perkataan Islam dicatat dalam resolusi yang dikeluarkan bersama dalam persidangan penuh penghinaan itu. Bahkan tiada sebarang perbincangan mengenai Islam berlaku.Yang timbul ialah isu ekonomi, sosial,politik dan pentadbiran. ( Berasaskan fahaman sekular, tentunya )

Wujud hanya perkataan ' AGAMA ' dalam resolusi ini menandakan bahawa PAS sekarang telah BERSETUJU BAHAWA SEMUA AGAMA ADALAH SAMA.

AKU YAKIN SELEPAS INI PAS AKAN BERSETUJU SETELAH BERJAYA MERAMPAS PUTRAJAYA, KEDUDUKAN ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI JUGA AKAN DIGUGURKAN.

SEMUA RAKYAT BEBAS MEMILIH AGAMA MEREKA SENDIRI. SETELAH BERJAYA MENGHAPUSKAN KETUANAN MELAYU, DENGAN SENDIRINYA ' MELAYU ' TIDAK LAGI MEMPUNYAI APA APA MAKNA.

AGAMA AGAMA LAIN DIBENARKAN MELAKUKAN DAKWAH KEPADA SEMUA RAKYAT TERMASUK KEPADA ORANG YANG DAHULUNYA MELAYU.

INILAH KEJAYAAN KESEPAKATAN PAS DAN PKR DENGAN DITUNJANGI OLEH DAP.

TAHNIAH NIK AZIZ.

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa harus mengiyakannya..apa kata pehak2 yang sedang memegang kuasa sekarang...apa langkah yang sedang dan akan diambil bagi mengelak perkara tersebut benar2 terjadi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...