Tuesday, December 14, 2010

MARI BERDOA UNTUK NIK AZIZ

" BUKAN NIK AZIZ JE, KITA JUGA AKAN KE SINI "


SEMOGA DIHIDUPKAN ATAU DIMATIKAN DALAM IMAN

Aku dengar Nik Aziz masih di dalam wad. Keadaannya tidak menentu. Kadang kadang ok, kadang kadang tak ok.

Dulu masa DS Najib dimasukkan ke hospital heboh Salahudin Ayub mintak kerajaan buat kenyataan rasmi ' status kesihatan ' Najib. Kononnya rakyat nak tau.

Bila Nik Aziz masuk hospital, haram tak ada sebarang berita. Terselit dalam Harakahdaily pun tak.

Najib sakit sebab sembahyang hajat yang diimamkan oleh Nik Aziz( Dikatakan ). Bila Najib keluar, dah sihat , Nik Aziz pulak masuk. Tak ada pulak sape sape sembahyang hajat minta dia sihat ye..

Aku perasan macam orang PAS ' beraya sakan ' masa Nik Aziz masuk wad. Mahfuz Seluar Dalam hari hari buat sidang media sambil menghiburkan wartawan yang kadangkala keletihan buat kerja. Khalid Samad dan Kamaruddin Jaafar tumpang tui.

Yang aku sedih , depa ni boleh pulak pergi berdoa dalam majlis DAP. Tapi TUHAN makbulkan doa Yaacob Omar, YDP Tanjung. Sape menduga 8 orang calon Melayu yang bertanding telah berjaya dengan CEMERLANG MEMENANGKAN BENGGALI, INDIA DAN CINA YANG BERTANDING. SYUKURLAH..

Cuma aku nak mengajak kawan kawan, walaupun tanda tanda dah ke hujung hayat makin jelas pada Nik Aziz, marilah kita pakat pakat berdoa, mudah mudahan ALLAH sihatkan Nik Aziz dalam iman dan taqwa tapi kalau dah sampai masa dan ketikanya, biarlah dia pergi mengadap ALLAH dalam keadaan beriman, AMIN.

Mari kita juga sama sama menyedari, bahawa kita ni tak ada apa apa selain rahmat dan kasih ALLAH jua.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...