Tuesday, December 21, 2010

UMNO LEKA

" PANGLIMA SEBENAR TIDAK AKAN HILANG GELANGGANG "


HARAP PAKATAN BERMASALAH

Aku baca dankuala.blogspot semalam. Sedikit sebanyak aku bersetuju juga dengan pandangan penulis ni. Aku pun dah banyak kali tulis benda yang sama. UMNO TIDAK FOKUS. TIDAK FOKUS.

Lorong nak menang besar PRU 13 dah ada. DS Najib sangat memikat khasnya golongan muda tak kira apa bangsa pun. Memang Najib nampak ' ikhlas dan tulen '.

Tanyalah orang muda. Dia orang rasa serasi dengan Najib. Soalnya GOLONGAN MUDA NI BERDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI KE TAK ? KALAU TAK APA UMNO BUAT ?

Aku perasan ada kecenderungan pimpinan dan ahli UMNO untuk sekadar mengharapkan Pakatan ni bermasalah. Kalau bermasalahpun apa faedahnya kepada UMNO? Takde.

Aku bagi contoh, mintak maaflah ye..

1. Zulkifli Nordin keluar PKR- Banyak rahsia PKR didedahkan, berapa orang penyokong dia keluar bersama dia ?

2. YB Zahrain ? Yang lain? Zaid?

Rahsia yang dikatakan RAHSIA yang dibongkar mereka, sebenarnya diketahui umum.

1. DAP memang agen dan kiblatnya Singapura

2. PAS memang kuda kayu DAP

3. Anwar memang kaki liwat yang khianat,

JADI...

BERTAMBAHKAH PENGUNDI UMNO?
Mungkin, tapi tak cukup untuk menang besar. Kena cari, daftarkan dan pastikan 4 juta yang layak tapi belum daftar mendaftar dan mengundi UMNO/BN.

Kena pastikan PENGUNDI ATAS PAGAR MENGUNDI UMNO/BN

Kena pastikan PENGUNDI UMNO/BN SEBELUM INI TERJAGA DAN TERUS MENGUNDI UMNO/BN.

MINTAK MAAFLAH. PILIHANRAYA BUKAN LAWAN HUJAH ATAU DEBAT, PILIHANRAYA IALAH LAWAN UNDI, YE..LAWAN UNDI.




1 comment:

Unknown said...

Memang pun.. nak menang tapi tak buat keje sungguh-sungguh.. nak tunggu bajet.. nak tunggu bajet.. x de bajet x keje.. tapi rakyat ni sayangkan negara, agama dan bangsa.. UMNO BN ni masih santai-santai lagi.. Kalaulah ada satu lagi parti yang lebih baik kan best.. melainkan UMNO ni betul2 dirombak dan cuci habis-habisan.. buang dan tapis perosak-perosak yang hanya mencari kepentingan dalam UMNO.. tulah yang jadi tsunami politik dulu, tapi lepas tgk PR ngan nuar ni lagi la bahaya, kalu dia dpt Pusat.. Nauzubillah.. Tapi aku yakin negara ni istimewa.. Tuhan takkan biarkan cuma Tuhan nak proses Malaysia ni jadi lebih baik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...