Friday, December 3, 2010

TAHNIAH PAPA GOMO

" KEJAYAAN KITA BERMAKSUD KERUNTUHAN KOMUNISME "




SERLAHKAN BEZA BLOGGER KEBENARAN DAN BLOGGER KOMUNISME

Semalam aku baca catatan pertemuan PAPA GOMO DENGAN NAZRI AZIZ. Aku ucapkan tahniah kepada Papa Gomo kerana

1. Berani ' mengadap sesiapa sahaja ' untuk mendapatkan KEBENARAN'. Sebagai orang baru aku dapat lihat ' kecenderungan ' blogger blogger yang menyokong kerajaan ini ' tidak menyokong membuta tuli '.

2. Membuktikan bahawa perjuangan kita benar benar kerana ' AL HAQ ' walaupun tak cuba menunjuk nunjuk. Kebenaran hanya akan timbul apabila kajian dibuat.

3. Menyerlahkan betapa blogger kita sama sekali berbeza dengan blogger pro komunisme yang akan sokong apa sahaja yang dikatakan oleh tokoh mereka walaupun ia jelas bertentangan dengan Al Quran atau Al Hadis.

4. Memulakan ' dimensi baru ' dalam berblog. Tidak mencipta kepercayaan sendiri sebaliknya pergi bertanya terus dan tidak takut membentangkan hasil pertemuan walaupun ' berbeza ' dengan andaian kita sebelum ini.

Kebetulan aku ' kenal ' Nazri Aziz. Orangnya objektif dan jelas. ' Melayunya' amat tinggi. Tidak mungkin Nazri Aziz sanggup mengorbankan apa yang hebat diperjuangkan selama ini.

Tahniah, PAPA GOMO. Aku ingat, aku cuba ikut cara kau. JUJUR-LILLAHHITA'ALA. AKU YAKIN, KITA MAMPU TEWASKAN BLOGGER UPAHAN KOMUNISME INI.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...