Wednesday, December 15, 2010

AZMIN MENEMPUH HARI BAHAGIA

" YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN UNTUK LARI DARI SUAMIKU
YANG BUAS DAN GANAS " DOA WAN AZIZAH


TEMPOH BERBULAN MADU TELAH TIBA

Karpal Singh dan R Sivarasa menjadi mangsa kebodohan sendiri.Dewan yang mulia ada auranya yang tersendiri. Sebab itu korang sampai matilah jadi pembangkang. Atau lepas PRU 13 ni mungkin korang tak ade peluang nak masuk pun.

Korang ikut provokasi Azmin tu buat apa ? Dia memang sedaya upaya berusaha supaya digantung. Hajat dia dah sampai pun.
Dia dah plan benda ni dengan Nuar Brahim.

Tak tau lah pulau mana dia orang nak honey moon. Wan Zizah ngangalah di rumah. Cakap aku tak nak dengar. Fail je permohonan cerai. Mintak ampun kat ALLAH TA'ALA kerana lewat kembali ke pangkal jalan.

Semalam aku dengar Wan Zizah muntah dalam kereta semasa balik dari Jelajah Nuar Brahim Serang Lee Kuan Yew dan Najib.
Kononnya sebab ' loya' dengar kenyataan Nuar ' saya tidur nyenyak, makan makanan yang enak, isteri cantik dan setia '.

Wan Zizah pun keliru, Nuar tujukan pujian tu pada siapa. Tapi aku syak dia halakan kat Azmin. Sebab itu hari ini macam dapat ' suntikan ' kasih daripada Nuar Brahim. Melompat lompat dalam parlimen.

Yang kantoi Sivarasa dan Karpal. Lu Sapa ? Lu ingat lu lawyer semua orang takutka ? Ini UMNO belum tunjuk lagi tau. Sekarang lu sudah nampak UMNO punya kuku aa..

Aku harap ahli UMNO yang di akar umbi dapat motivasi sikit. Baru rasa macam ada power. Jom kita bergerak laju lagi. Daftar pengundi baru. Kita jaga pengundi lama. Pastikan undi terhadap kita nanti yang terbaik dalam sejarah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...