Wednesday, December 15, 2010

JANGAN JAWAB NAJIB

PAKAR RUJUK DAP DAN PAS


INI SEMUA MAINAN DAP

Bakal Presiden PAS paling bodoh dalam sejarah, Mahfuz Omar mendapat bola tanggung apabila Wikileaks turut mendedahkan 'perbualan diplomat Singapura' tentang cerita rekaan yang mengaitkan Najib dengan seorang wanita Monggolia yang sekarang telah selesai sebenarnya.

Berbeza situasinya apabila perbualan tentang Anwar pula masih dalam perbicaraan yang sampai sekarang belum menjawab persoalan ' mengapa air mani Anwar ada dalam dubur Saiful '.


Isu ini timbul apabila ' PERBUALAN ANTARA DIPLOMAT INI DIRAKAM DAN KINI DIDEDAHKAN'. Aku nampak perbualan ini timbul berpunca dari maklumat dalaman kita yang aku syak, siapa lagi kalau bukan agen Singapura di Malaysia, DAP.

Maknanya DAP bukan sahaja bercakap tentang Najib dan Sharibbu tetapi DAP juga bercakap tentang Anwar dan ketagihan duburnya.

Apa pula maksud perangkap kepada DAP. Perangkap bermaksud jahat sangatlah kerajaan UMNO/BN kerana ' MEMERANGKAP ' Anwar.

Jadi sampailah matlamat DAP UNTUK MENGHEBAHKAN SATU DUNIA BAHAWA NAJIB JAHAT DAN ANWAR BODOH.

Kesimpulannya, Singapura dan Australia kenalah tolong DAP menguasai Malaysia.

JADI AKU MEWAKILI SELURUH UMAT MELAYU ISLAM MALAYSIA MERAYU NAJIB UNTUK MELAKUKAN 2 PERKARA. TOLONGLAH YE..

1. TERUSKAN JIWA BESAR TUN MAHATHIR MEMBINA JAMBATAN BENGKOK SEBAGAI BUKTI ' KITA JUGA MAMPU TANPA BANTUAN SINGAPURA '. SAMPAI MASA DAH KITA ' BERFIKIR DAN BERTINDAK SEBAGAI NEGARA BERDAULAT '

2. JANGANLAH MENJAWAB ISU WANITA MONGGOLIA INI YANG SAMA SEKALI TIDAK BERKAITAN. JANGAN TERPENGARUH DENGAN PROVOKASI MAHFUZ YANG KEUPAYAANNYA SEKADAR MEMBAHASKAN SELUAR DALAM.

Aku nampak perkara seumpama ini walaupun tidak benar tetapi ada kesannya terhadap rakyat. PERSEPSI. Inilah yang bahayanya. Hishamuddin kena melihat benda ni sebagai 'isu keselamatan'.

Apa benda Mamat ni buat hah...?


2 comments:

Anak Jawa said...

HELAH PAKATAN RAKYAT TIDAK AKAN MEMBUATKAN NAJIB MELATAH. SEBAB TU NAJIB RELAX JER DENGAN WIKILEAKS ALTANTUYA TU...
TAPI, LIHAT SAJA ANWAR YANG MELATAH NAK WAT TOUR CERAMAH KES WIKILEAKS LIWATNYA.
HAHAHAHAH.....

Bahtera Merdeka said...

Sdra,

Maksud "perangkap" itu ialah salah satu fasal dalam kanun acara jenayah ialah melarang perbuatan "meliwat".

Maksudnya perlakuan liwat adalah ditakrifkan sebagai melakukan kesalahan jenayah dan mahkamah mempunyai bidang kuasa membicarakannya.

Nuar Berahim tahu perbuatan liwat adalah satu jenayah, tetapi saya bersetuju dengan sdra bahawa Nuar Berahim memang ketagih dubur yang amat sangat.

Samalah seperti orang ketagih dadah, judi, arak dan bercakap bohong. Mereka tahu tetapi mereka terpaksa lakukan kerana gian.

Nik Aziz tahu Islam melarang bercakap bohong, tetapi kerana gian dia terus berbuat demikian sepanjang masa.

Saya yakin semakin ramai rakyat Malaysia terutama golongan muda mula membenci Nuar Berahim, Nik Aziz dan DAP kerana mereka merosakkan kesejahteraan yang telah rakyat Malaysia capai selama ini bersama UMNO-BN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...