Thursday, December 9, 2010

CAKAP BANYAK BUKAN PETANDA CERDIK

" KALAULAH MEREKA TAHU AMBIGA..."


AMBIGA SREENEVASAN MENJADI BUKTI

Aci ni dulu masa jadi Bos Majlis Peguam, cakap punyalah banyak.Apa saja isu akan dikupas ikut sedap dia je. Kalau berkaitan pembangkang dia sokong. Jika berkaitan kerajaan dia akan bantai.

Sekarang bila dia dah tidak diperlukan oleh Majlis Peguam dia tubuh pulak BERSIH, sebuah badan yang dibentuk sebenarnya untuk membantu pembngkang ' membuktikan bahawa kerajan BN memang tak berguna'. Itu je.

Salah satu fokus dia ialah SPR. Dia mungkin diarahkan oleh Kit Siang untuk jatuhkan SPR agaknya. Malangnya bila datang nak dialog dengan SPR, dia rupa rupanya tak tahu apa pun berkaitan dengan SPR.

Malu nak mampus. Terkejut sangat para pegawai SPR bilamana mereka tahu yang Ambiga sebenarnya tak tahu perkara perkara paling asas pun.

Jadi selama ini Ambiga yang forum sana sini sebenar autalah. Orang yang dengar presentation dia terutama yang menjadi pimpinan dan penyokong pembangkang selama lamanya kena auta.

Barulah aku faham, patutlah pembangkang dan sebahagian rakyat keliru. Rupa rupanya orang yang dianggap ' PAKAR ' selama ini kaki auta.



2 comments:

Mordecai Kucai said...

Dari mana perkataan itu datang maka orang yang berdarah kaum itu mahir menggunakannya. Anwar termasuk... hehehe

Anonymous said...

kan aku dah kata... pembangkang ni tak kira cina atau india, cuma nak menghakis org melayu tu je... kalau melayu yg turut sama pon dia suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...