Tuesday, December 14, 2010

PEGUAM TERSOHOR DIUSIR

" SEGAGAH NAMANYA, SYABAS TAN SERI "


PENGUSIRAN MENJATUHKAN REPUTASINYA.

Kuala Lumpur - 14 Disember 2010. Seorang peguam tersohor telah dimalukan semalu malunya pada hari ini apabila dia diusir seperti kucing kurap hari ini.

Peguam ini yang terlalu malu dan hina terpaksa dibawa keluar dengan kerusi roda kerana tidak mampu berjalan dek terlalu malu.

Peguam yang pernah memeranjatkan dunia kerana terlibat dalam perbicaraan yang paling banyak kali ditangguh, dikatakan sedang mengalami zaman kemerosotan yang luarbiasa yang dijangka akan menyebabkan kesihatannya terus merosot.

Peguam yang bernama Karpal Singh ini dihalau dengan penuh keyakinan oleh seseorang yang bernama Pandikar Amin Mulia apabila gagal mematuhi arahan Pandikar.

Rakyat seluruh negara seakan akan berpesta apabila Pandikar telah berjaya menjatuhkan Ego peguam ini yang selalu merasakan dirinya adalah yang terbaik.

Seorang rakyat yang mahu dikenali sebagai Pak Mat Nasir menyatakan rasa bangganya apabila peguam yang sombong itu dapat dimalukan sedemikian rupa.

Pak Mat juga menambah " Kalaulah Hishamuddin Hussein setegas Pandikar tentu negara ini akan lebih aman ".

Kepada Karpal Singh sukalah diingatkan, Parlimen adalah tempat wakil rakyat mewakili rakyat. Jangan jadikan Parlimen tempat melampiaskan dendam peribadi.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...