Saturday, December 18, 2010

NOTA KECIL KEPADA PAPA GOMO

" JANGAN SAMAKAN MEREKA..."


JANGAN SAMAKAN TERESSA KOK DENGAN PELACUR

Aku hormat sangat dengan Papa Gomo. Dia ni orang lama dalam dunia siber. Banyak pengalaman dia. Aku ni new comer. Tapi dah jadi sifat aku, benda tak sesuai aku kena tegurlah.

Aku tak setuju dengan Papa Gomo bila dia samakan Teressa Kok dengan pelacur jalanan. Ini amat tidak adil dan menjatuhkan imej DAP dan Pakatan Pembangkang.

Walaupun aku tak reti sangat , tapi aku tahu pelacur jalanan

1. Tak pernah mendakwa dialah yang terbaik

2. Tak pernah kacau orang

3. Tak pernah keluar kenyataan yang boleh huru harakan negara

4. Tak pernah hina Islam dengan cara mencemarkan masjid

5. Tak pernah tabur fitnah yang burukkan kerajaan yang dah
puluhan tahun menabur jasa kepada rakyat

Banyak sangat pelacur jalanan tak buat. Dia melacur kerana nak teruskan hidup. Apa status dia di sisi Tuhan , biarlah Tuhan yang tentukan. Lagipun pendakwah PAS tak pernah dekati dia orang. Pendakwah PAS lebih cenderung mendekati Eli dan Teressa.

Jadi.. aku merayau pada Papa Gomo, tolonglah jangan samakan Teressa Kok dengan pelacur jalanan.

Tolonglah..
Teressa Kok jauh..lebih rendah daripada itu.
Tolonglah tolong ye..


7 comments:

Anonymous said...

Salam bro,
Aku sangat setuju dengan ASL. Pelacur tu lebih mulia daripada babe tresa, mengapa papa gomo samakan k******* tak potong tu dengan pelacur yang lebih mulia disisi peminat2nya...???

Anonymous said...

Saya jugak setuju bebenor dengan pendapat ASL..
Tepat dan memang betul sekali..
ada sahabat blogger kita memberi nama glamour yang baru "terasa cock"
Bayangkan jika pelacur masih jauh lebih baik dari terasa cock...

Anonymous said...

syabas bro

Gerakan Timur said...

salam ziarah,

hahahah.. pnas dan pedas!!!

mohon link n follow blog GT:
http://gerakantimur.blogspot.com

GT follow ALS.

Salam Perjuangan!!!

Anonymous said...

papa gomo ingat pelacur tu taraf tg terbawah sekali, rupanya ada lagi yg berada bawah pelacur iaitu geng terseksa dan eli

usin said...

theresa kok = terasa kok... lain.

anakbangsa said...

ha ha ha setuju!!!!memang lebih rendah derajat nye dari pelacur jalanan.sblum terlupa... org2 pas & pkr yg berbangsa melayu cuba dgr ceramah ustaz kazim elias bertajuk 'Ketuanan Melayu'.tp rasa2 nya kalau dgr pun x guna gak sbb depa ni x bangga jd bangsa melayu.ahli2 pr yg x bangga jd melayu,mana2 peruntukan khas kerajaan utk org melayu,sila tolak ye sbb anda bukan org melayu.cit....pirah.depa lah org yg paling x malu sbb bab bantuan kerajaan ni kt barisan depan sekali beratur,depa lah tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...